Ukhuwah fillah abadan abada.. Syukran 'alaikum

Saturday, 23 June 2012

BiG WaR!!!



Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum w.b.t..
Alhamdulillah,, dpt jugak peluang untk mencoret sikit di blog ni.. esok nk balik ke ostel dan insyaAllah meneruskan perjuangan yg lg besar untuk tahun ni..

Frankly speaking, based on the results.. erm,, WE (all the 21st batch) have to make a really big move.. No more lalalalalalalala land..

Kalau nk dibandingkan dgn budak2 sbp. hm,, demam jdnye.. jadi kena jugak ade smgt..
Kite org Islam ni.. byk kelebihan.. boleh doa.. Allah janjikan yg terbaik aslkan usaha kena ada.. teringat pulak kwn kate.. 'nak smgt tuk SPM'.. haha.. insyaAllah boleh..

Semua org nak ni kan..


So.. make a move all my dear friends..
Seronok kan klu bace.. semua calon SMKA Simpang Lima menunjukan prestasi yg cemerlang.

> Yg dpt overseas nye berderet-deret.. semua buat prep..
> Yg dpt local pun,, sume course yg gah2..

SPM ni tntukan hala tuju kita.. memg la bukan pkerjaan.. tp x jeles ke tgk org yg results.. fuhhhhh.. berderet A+, A x ade huruf lain..

Bila buat alumni.. jmpe sume gah2 dan jadi org..
Mak ayah bngge,, adk beradik bngge apatah lg cikgu kite kan..

So,, to all my dear slissians.. tolak sume bnda ke tepi ye.. SPM je skrg..

Klau nk buat jahat,, igt ni taun akhir.. Bila lg nk buat yg baik..
Dkt sini la kita belajar mcm2 kn.. Pahit,, manis,, masam,, sumenye dh rase..
Pengalaman mnjadi ahli batch 21 mnjadikn kite sume knal erti kehidupan..
Lpas ni,, dh x de jerit2 kena marh,, dh x de org pkse suruh solat hajat,, bce quran.. kn.. bet we will miss them forever..

*ayat merapu.. hehe

Ok lah ye.. sme2 kite tingkatkan amalan di samping usaha yg seiring dgn apa yg kte nak,, bukannye doa je tnpa usaha..
Hubgan Allah,, dgn mnusia jgn kite lupa..
Ukhuwah fillah abadan abada.. Uhibbuki fillah <3

Selamat mnghadapi exam semua. Minna~ ganbatte kudasai~~~~





2 comments: